Ποιοι είναι αυτοί που δεν θέλουν να βλέπουν ούτε σε πανό τη λέξη “Πειραματικό”;

Ποιοι είναι αυτοί που δεν θέλουν να βλέπουν ούτε σε πανό τη λέξη “Πειραματικό”;

Όπως αναμενόταν, και το δεύτερο πανό που κρέμασαν στα κάγκελα του σχολείου τους οι μαθητές του Πειραματικού Λυκείου, ζητώντας λύση για το Πειραματικό Λύκειο -χωρίς να γράφουν τίποτα για μετατροπές ή καταργήσεις σχολείων- “εξαφανίστηκε” κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Η διαμαρτυρία με αυτό τον τρόπο έκφρασης των παιδιών είναι ολοφάνερο ότι ενοχλεί κάποιους που δεν θέλουν να βλέπουν καν τη λέξη “Πειραματικό”.

Και δεν είναι και λίγες οι δημοσιεύσεις -συνήθως από ψεύτικα προφίλ- στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που κάνουν λόγο ακόμη και για κλείσιμο όλου του δικτύου πειραματικών.

Δυστυχώς φαίνεται πως ορισμένοι σε αυτή την πόλη δεν αφήνουν καν το δικαίωμα έκφρασης, ακόμη και σε παιδιά.

Χαρακτηριστικά, γονέας παιδιού στο Πειραματικό Γυμνάσιο, μετά την “εξαφάνιση” και του δεύτερου πανό, αναφέρει:

Για δεύτερη φορά κλέβουν το πανό από το Πειραματικό Γυμνάσιο. Απανωτά σε δύο νύχτες, δύο φορές κατέβασαν και πήραν το πανό από το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο χθες.

Ένα πανό που εκφράζει το δημοκρατικό δικαίωμα των παιδιών μας για το αίτημα τους για δημιουργία του πειραματικού λυκείου στα Χανιά και την συνέχιση του θεσμού στον νομό.

Η αρπαγή του δεύτερου κατά σειρά πανό καταδεικνύει την καταστολή του συνταγματικού δικαιώματος των παιδιών να δηλώσουν δημόσια την γνώμη τους.

Μια γνώμη που με την μορφή του πανό τοποθετήθηκε στον χώρο του σχολείου με την σύμφωνη γνώμη του διευθυντή και των στελεχών του, μαζί με το 15μελες τους και την αρωγή από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.

Σίγουρα δεν μπορεί μια τέτοια πράξη να φορτωθεί στις πλάτες άλλων παιδιών. Θα ήταν άδικο για την μαθητιουσα κοινότητα των Χανίων το μίσος που εκφράζει αυτή η πράξη να μην δηλωθει σαν πράξη ενήλικου που είναι μεμπτη και βάση του αστικού κώδικα.

Πάραυτα τους ευχαριστούμε γιατί μας αφήνουν να το έχουμε όλη την ημέρα που κυκλοφορεί ο κόσμος και το βλεπει εκεί και το κατεβάζουν νύχτα. Όλοι ξέρουμε πως την νύχτα δρουν τα στοιχεία που κάνουν κάτι παράνομο.

Τους ευχαριστούμε επίσης γιατί τα παιδιά θα ξανά εκφράζουν γράφοντας το ίδιο αιτημα όσες φορές χρειαστεί. Έτσι κάνουν γράφοντας το πανό κατ’ επανάληψη εφαρμογή του δημοκρατικού τους δικαιώματος.

Τί καλύτερο μάθημα από αυτό;
Τί καλύτερη ζύμωση ιδεών και ομαδικότητας;
Τί πιο ποιοτική διαμαρτυρία που δεν προσβάλλει κανέναν, που δεν μειώνει κανέναν, που δεν τιμωρεί κανέναν.

Είναι παιδιά και όπως όλα τα παιδιά τους ανήκει το μέλλον.