Ταχιάος: ΕΔΕ για τη σήραγγα 160 μέτρων στην Κατεχάκη - Άλλαξε μεθοδολογία, δεν έγινε λάθος

Μεγάλη συζήτηση έχει σηκώσει η αποκάλυψη πως έγινε λάθος διάνοιξη σήραγγας του μετρό, μήκους 160 μέτρων, στην Κατεχάκη.

Στο γεγονός αυτό αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, λέγοντας πως δεν πρόκειται για λάθος και εξηγώντας πως η σήραγγα θα γινόταν στο συγκεκριμένο σημείο, αλλά με άλλη μεθοδολογία. Αποκάλυψε παράλληλα πως θα διαταχθεί ΕΔΕ για το ζήτημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣΕλλάδα | 18.03.2025 07:45Βρέθηκε ο 57χρονος μελισσοκόμος που αγνοούνταν στην Εύβοια - Είχε πέσει σε ανάχωμα και είχε τραυματιστείΕλλάδα | 18.03.2025 07:52 Ληστεία σε βενζινάδικο στην Ηλιούπολη – Μαχαίρωσαν υπάλληλο

Νίκος Ταχιάος ανέφερε στον ΣΚΑΪ πως «μιλάμε για μια σήραγγα η οποία ούτως ή άλλως έπρεπε να κατασκευαστεί. Κάτω από την οδό Κατεχάκη υπάρχει μια πολύ μεγάλη σήραγγα, η οποία θα χρησιμοποιηθεί κατά κάποιον τρόπο και ως αμαξοστάσιο, αλλά και ως χώρος ελαφράς συντήρησης των συρμών της γραμμής 4.

«Δεν δικαιολογείται λάθος σε μια εταιρεία 7ης τάξεως»

Αυτή λοιπόν η σήραγγα κατασκευάζεται με άλλη μέθοδο, όχι με μετροπόντικα, αλλά με τη νέα αυστριακή. Ο ανάδοχος της κατασκευής είχε υποβάλει μια μελέτη και προέβλεπε μια μεθοδολογία που θα έπρεπε να ανοίγει αυτήν τη σήραγγα σε βήματα των 10 μέτρων. Αντί αυτού, πήγε και άνοιξε το μισό πάνω ημικύκλιο της σήραγγας σε ένα μήκος 160 μέτρων. Άλλαξε τη μεθοδολογία.

Προφανώς όχι από λάθος. Δεν δικαιολογείται λάθος σε μια εταιρεία 7ης τάξεως. Δεν θα το ερμηνεύσω, αυτό είναι ζήτημα της “Ελληνικό Μετρό”. Η σήραγγα αυτή έπρεπε να γίνει, είναι κομμάτι του έργου, αυτό που άλλαξε ήταν η μέθοδος.

Προφανώς υπάρχει μια ολιγωρία των υπαλλήλων της «Ελληνικό Μετρό», οι οποίοι δεν ενημέρωσαν εγκαίρως τη διευθύνουσα υπηρεσία για την αλλαγή της μεθόδου. Το γιατί έγινε αυτό, δεν μπορώ να το εξηγήσω, για αυτό και θα γίνει ΕΔΕ και θα υπάρξουν κυρώσεις.

Οι υποδομές παρακολουθούνται σε καθημερινή βάση διαρκώς. Υπάρχουν σταθμοί οι οποίοι παρακολουθούν συγκεκριμένα σημεία και υπολογίζουν τις καθιζήσεις. Αυτό που έλεγε το έγγραφο της “Ελληνικό Μετρό” είναι ότι μπορεί να υπάρξουν μικρές καθιζήσεις αν η μέθοδος αυτή δεν είναι σωστή. Αποδεικνύεται ότι δεν έχει υπάρξει όμως καμία καθίζηση. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, ούτε για τα νοσοκομεία, ούτε για τον δρόμο. Μιλάμε για μια σήραγγα, η οροφή της οποίας είναι σε βάθος άνω των 20 μέτρων», κατέληξε.

Διαβάστε ακόμη

«Θα σας στοιχειώνω μέχρι τέλους» - Δις ισόβια στη Ρούλα Πισπιρίγκου για τους θανάτους της Μαλένας και της Ίριδας

6fa6dc20-8b78-46a2-9575-c5b0e5580f25.jpg

Στους 354 οι νεκροί στη Γάζα: Νεκρός ο υπουργός Εσωτερικών της Χαμάς - «Υπογράψατε τη θανατική καταδίκη των ομήρων»

ff61e075-fffa-4e5e-a69b-ca375132203a.jpg

Daily Mail: Αφιέρωμα σε 5 ελληνικά νησιά χωρίς υπερτουρισμό και φασαρία

ef297e77-ffce-444d-882d-efc078c95ada.jpg

Ο κακοπληρωτής ευρωβουλευτής, ο Πλεύρης στα χαρακώματα και οι κρίσιμες λεπτομέρειες των εξοπλιστικών

ea4ec54f-553c-4664-90fd-a74adcd03130.jpg